Uwielbiam smoothie i ciągle testuję nowe przepisy! Od dłuższego czasu jest to najczęściej wybierany przeze mnie posiłek na śniadanie. Dlaczego? Ponieważ jest pyszne, lekkie, a jednocześnie bardzo syte. Dziś pokażę Wam przepis, który od niedawna jest moim ulubionym! Koniecznie wypróbujcie :)


Składniki na porcje dla dwóch osób:
– 1 banan
– 1 jabłko
– 180g jogurtu naturalnego
– garść szpinaku
– 50g płatków owsianych
– 20g siemienia lnianego
– 1 łyżeczka miodu

Jeśli wolicie smoothie w chłodniejszej wersji, wystarczy dorzucić 2-3 kostki lodu i zblendować je ze wszystkimi składnikami. My obecnie używamy Blendera marki Philips i muszę przyznać, że sprawdza się świetnie! :)

 

 

Podobne posty:

6 Replies to “Zielone smoothie”

  1. Banan, arbuz, pietruszka, 1 daktyl, szczypta cynamonu. Banan, gruszka, jarmuż i cynamon. Zielone koktaile piję od trzech lat, ale bez jogurtu, płatków owsianych i tym podobnych rzeczy. Po prostu zielone liście, owoce i najczęściej cynamon. Super jedzenie, pełne antyoksydantów i witamin.
    Pozdrawiam serdecznie:)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inline
Inline