Jeszcz jedno zimowe ujęcie ❤❄ A co! 😋
#winter #snow #everythingiswhite #forest #lovethisplace #socalm #photooftheday #winterwonderland #sinsaypolska

Jeszcz jedno zimowe ujęcie ❤❄...

"Człowiek wszystko odkłada na później. Potem mijają lata i okazuje się, że nie ma już żadnego później. Już po wszystkim. 
Nie odkładajcie niczego na później."
- Kaja Kowalewska
#forest #socalm #place #stopthinking #startdoing #timeispassing

"Człowiek wszystko odkłada na później....

Uwielbiam zimowy klimat! ❤❄ A Wy? 😊
#wintertime #jestzimatomusibyczimno #ośnieżone #drzewa #piękno #natury #zimowo #idealnapogoda #na #spacer

Uwielbiam zimowy klimat! ❤❄ A...

W Polsce zima jakiej dawno nie było więc wracamy wspomnieniami do lata ☀ Słodki całus na słonecznej Majorce 😜❤ Takie z nas całuśniki😋😂 #husbandandwife #happycouple #marriage #marriedlife #travellovers #travelblogger #mallorca #sobeautiful #place #mustsee #wanttobackthere #nature

W Polsce zima jakiej dawno...

"Wino pite z umiarem otwiera umysł człowieka. Rzadko posiada mądrość ten, kto jest zupełnym abstynentem." 😅 
Lubicie dobre wino? 😍🍷 #wine #winetasting #winelover #warsaw #secadowarszawa #restaurant #design #greatplace #tasty #food

"Wino pite z umiarem otwiera...

Moje ulubione zdjęcie z wczorajszej sesji 🎉❤
Wiecej w linku 👉 https://bit.ly/2F80Qrp

#sewama #blog #blogger #secondbirthday #photoshoot #colorful #photography #myhusband #mybestfriend #myprivatephotographer

Moje ulubione zdjęcie z wczorajszej...

Dzisiaj rano zdałam sobie sprawę, że właśnie mija 2 lata odkąd założyłam tego bloga 🙈😍
Z tej okazji zorganizowałam sobie spontaniczną i bardzo kolorową sesję zdjęciową z udziałem najlepszego fotografa na świecie 😁📸, mojego męża ❤

Na blogu znajdziecie krótki post, podsumowujący te dwa lata blogowania i więcej zdjec ❤👉 https://bit.ly/2F80Qrp

Dzisiaj rano zdałam sobie sprawę,...

Londyn nocą taki piękny! 🌆❤ #london #england #greatbritain #myhappyplace #lovethiscity #wanttobackthere #beautiful #evening #nightshoot #memories #travel #travelblogger #wanderlust

Londyn nocą taki piękny! 🌆❤...

Ciągle wracamy wspomnieniami do Londynu ❤
Spędziliśmy tam zaledwie kilka, ale za to bardzo intensywnych dni! Marzyłam, żeby na własne zobaczyć słynne Notting Hill i wreszcie miałam okazję. Wygląda dokładnie tak jak to to sobie wyobrażałam 😊 Teraz marzę, by jeszcze tam wrócić 😍
Jeśli jesteście ciekawi naszej relacji z tego miejsca, zajrzyjcie na bloga 👉 https://bit.ly/2OalYNH
#london #greatbritain #nottinghill #sobeautiful #place #loveit #somuch #wanttobackthere #pink #car #travel #travelblogger #wanderlust #traveladdicted #wishescometrue #justbelieve

Ciągle wracamy wspomnieniami do Londynu...

Uwielbiam planować! 😊 W zeszłym roku ułatwiał mi to planer Paperdot, w tym roku zdecydowałam się na Planer taki jak Ty od Gabrieli Gargaś ❤ Jeśli zastanawiacie się jak wygląda wewnątrz i czy warto w niego zainwestować, koniecznie zajrzyjcie na bloga! 👉 https://bit.ly/2ArInCt

#organizacja #czasu #planowanie #planertakijakty #pastele #kwiatowywzór #wydawnictwoczwartastrona @czwartastrona

Uwielbiam planować! 😊 W zeszłym...

Izotonik – kto powinien go stosować i dlaczego?

W trakcie wysiłku fizycznego tracimy z organizmu spore ilości wody, a razem z nimi cenne składniki mineralne, niektóre witaminy oraz węglowodany. Aby nasz organizm funkcjonował prawidłowo, powinniśmy te niedobory uzupełniać już podczas aktywności fizycznej. Jeśli lubisz sport, a szczególnie treningi wytrzymałościowe, izotonik jest kolejnym produktem, który musisz poznać. Czym są napoje izotoniczne i kto powinien je spożywać? O tym w dzisiejszym poście.

Nawet niewielkie odwodnienie może być niebezpieczne dla naszego zdrowia, o czym już pisałam tutaj. Do tej pory podczas trening zawsze miałam ze sobą butelkę wody. I owszem, woda dostarcza nam wielu składników mineralnych, jednak ich stężenie jest znacznie mniejsze niż potrzebuje nasze ciało podczas dużego wysiłku. Woda nie zawiera też węglowodanów, co z kolei oznacza, że nie jest w stanie nam uzupełnić niedoborów energii. W takiej sytuacji znacznie mocniej odczuwamy zmęczenie, a też trening nie jest tak efektywny, jak tego oczekujemy. I tu na pomoc przychodzą nam napoje izotoniczne!

Czym jest Izotonik?
Napój izotoniczny to płyn, którego głównym składnikiem jest woda. Jednak oprócz niej izotonik zawiera także wszystkie niezbędne minerały potrzebne do właściwego funkcjonowania naszego organizmu. Ma on na celu szybkie nawodnienie, wyrównanie poziomu elektrolitów wydalanych w procesie wydzielania potu oraz utrzymanie odpowiedniego stężenia składników mineralnych, węglowodanów i witamin w naszym ciele. W przeciwieństwie do napojów energetyzujących, izotonik ma niską zawartość cukru.

Kto powinien go stosować?
Izotonik to produkt przeznaczony dla osób uprawiających dyscypliny wytrzymałościowe wymagające intensywnego i długotrwałego wysiłku, jak biegi długodystansowe, piłka nożna, kolarstwo czy turystyka górska. Po izotonik warto również sięgnąć podczas treningów o umiarkowanej oraz wysokiej intensywności, trwających dłużej niż 1 godzinę. Zapobiegnie to odwodnieniu, przegrzaniu ciała oraz spadkowi energii. W przypadku krótszych treningów nie ma potrzeby stosowania izotoników, wystarczy uzupełnianie płynów wodą.

Zarówno wodę, jak i wszystkie inne napoje należy pić powoli, biorąc małe łyki. Najlepiej spożywać płyny lekko schłodzone, nie bardzo zimne. Ciepłe też nie, ponieważ te dłużej zalegają w żołądku.

Co zawiera Izotonik?
✔ sód – pozwala na szybkie i skuteczne wchłonięcie wypijanej wody do organizmu, pomaga utrzymać równowagę wodno-elektrolitową i prawidłową temperaturę ciała podczas treningu, a także przeciwdziała powstawaniu kurczy mięśni,
✔ potas – odpowiada za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia osmotycznego płynów ustrojowych oraz wpływa na równowagę wodno-elektrolitową i kwasowo-zasadową,
✔ magnez – dba o prawidłową pracę układu mięśniowego i nerwowego, uczestniczy w wielu przemianach energetycznych i jest niezbędny dla prawidłowej pracy enzymów biorących udział w procesach odpowiedzialnych za uwalnianie energii,
✔ wapń – również bierze udział w przewodnictwie nerwowo-mięśniowym i aktywowaniu kluczowych enzymów odpowiedzialnych za uwalnianie energii,
✔ glukoza – cukier niewymagający trawienia, czyli nic innego jak łatwo przyswajalne węglowodany. Jest źródłem energii i sprawia, że organizm jest zdolny do większego wysiłku. W połączeniu z sodą zwiększa wchłanianie wody. Pamiętajmy jednak, że im więcej węglowodanów w izotoniku, tym mniej skuteczne nawadnianie organizmu!
✔ witaminy – wspomagają wydolność fizyczną, są niezbędne dla właściwego przebiegu przemian metabolicznych węglowodanów, lipidów i aminokwasów.

Po raz kolejny polecam produkt marki Activlab, który sama stosuję od pewnego czasu. Jest to koncentrat napoju izotonicznego, którego porcję (1 miarka) należy rozpuścić w 500 ml wody. Do stosowania w trakcie oraz po wysiłku fizycznym :)

Jeśli aktywność fizyczna jest twoją pasją, a może nawet uzależnieniem, być może zainteresują Cię także informacje dotyczące odżywki białkowej oraz suplementu BCAA.

Pinit
JEŚLI PODOBA CI SIĘ TEN WPIS, BĘDZIE NAM BARDZO MIŁO, JEŚLI:
✔ zostawisz pod nim komentarz
✔ polubisz nasz fanpage na Facebooku,
✔ zaobserwujesz nasz profil na Instagramie
XOXO
signature

Subskrybuj aby żaden post Cię nie ominął

Zapisz się aby być zawsze na bieżąco z moimi najnowszymi postami!

Co o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Brak komentarzy.

Zapisz się aby być zawsze na bieżąco z moimi najnowszymi postami!

Zaponałam/em się i akceptuję Politykę Prywatności
Poprzedni post.
Sucholand – wyjątkowe miejsce w świętokrzyskim!
Izotonik – kto powinien go stosować i dlaczego?