Czy Wy też już tęsknicie za latem? 😍 Zdecydowanie potrzeba mi więcej słońca 🙈☀ A na zdjęciu cudowny port w Bari, Włochy. Oj, chciałabym tam wrócić! 🛥❤
#ineedmoresun #vacation #memories #bari #italy #apulia  #amazingplace #sunset #boats

Czy Wy też już tęsknicie...

Jeszcz jedno zimowe ujęcie ❤❄ A co! 😋
#winter #snow #everythingiswhite #forest #lovethisplace #socalm #photooftheday #winterwonderland #sinsaypolska

Jeszcz jedno zimowe ujęcie ❤❄...

"Człowiek wszystko odkłada na później. Potem mijają lata i okazuje się, że nie ma już żadnego później. Już po wszystkim. 
Nie odkładajcie niczego na później."
- Kaja Kowalewska
#forest #socalm #place #stopthinking #startdoing #timeispassing

"Człowiek wszystko odkłada na później....

Uwielbiam zimowy klimat! ❤❄ A Wy? 😊
#wintertime #jestzimatomusibyczimno #ośnieżone #drzewa #piękno #natury #zimowo #idealnapogoda #na #spacer

Uwielbiam zimowy klimat! ❤❄ A...

W Polsce zima jakiej dawno nie było więc wracamy wspomnieniami do lata ☀ Słodki całus na słonecznej Majorce 😜❤ Takie z nas całuśniki😋😂 #husbandandwife #happycouple #marriage #marriedlife #travellovers #travelblogger #mallorca #sobeautiful #place #mustsee #wanttobackthere #nature

W Polsce zima jakiej dawno...

"Wino pite z umiarem otwiera umysł człowieka. Rzadko posiada mądrość ten, kto jest zupełnym abstynentem." 😅 
Lubicie dobre wino? 😍🍷 #wine #winetasting #winelover #warsaw #secadowarszawa #restaurant #design #greatplace #tasty #food

"Wino pite z umiarem otwiera...

Moje ulubione zdjęcie z wczorajszej sesji 🎉❤
Wiecej w linku 👉 https://bit.ly/2F80Qrp

#sewama #blog #blogger #secondbirthday #photoshoot #colorful #photography #myhusband #mybestfriend #myprivatephotographer

Moje ulubione zdjęcie z wczorajszej...

Dzisiaj rano zdałam sobie sprawę, że właśnie mija 2 lata odkąd założyłam tego bloga 🙈😍
Z tej okazji zorganizowałam sobie spontaniczną i bardzo kolorową sesję zdjęciową z udziałem najlepszego fotografa na świecie 😁📸, mojego męża ❤

Na blogu znajdziecie krótki post, podsumowujący te dwa lata blogowania i więcej zdjec ❤👉 https://bit.ly/2F80Qrp

Dzisiaj rano zdałam sobie sprawę,...

Londyn nocą taki piękny! 🌆❤ #london #england #greatbritain #myhappyplace #lovethiscity #wanttobackthere #beautiful #evening #nightshoot #memories #travel #travelblogger #wanderlust

Londyn nocą taki piękny! 🌆❤...

Ciągle wracamy wspomnieniami do Londynu ❤
Spędziliśmy tam zaledwie kilka, ale za to bardzo intensywnych dni! Marzyłam, żeby na własne zobaczyć słynne Notting Hill i wreszcie miałam okazję. Wygląda dokładnie tak jak to to sobie wyobrażałam 😊 Teraz marzę, by jeszcze tam wrócić 😍
Jeśli jesteście ciekawi naszej relacji z tego miejsca, zajrzyjcie na bloga 👉 https://bit.ly/2OalYNH
#london #greatbritain #nottinghill #sobeautiful #place #loveit #somuch #wanttobackthere #pink #car #travel #travelblogger #wanderlust #traveladdicted #wishescometrue #justbelieve

Ciągle wracamy wspomnieniami do Londynu...

Schudnąć bez ćwiczeń? Tak, to możliwe!

Jeśli szukasz łatwego sposobu na zrzucenie wagi, ten artykuł jest dla Ciebie. Czy można schudnąć bez ćwiczeń?  Można! Wiadomo, że kluczem do sukcesu jest zdrowa dieta i regularna aktywność fizyczna. Ale przecież sport to nie tylko treningi na siłowni, zajęcia w klubie fitness czy bieganie. Aby zgubić zbędne kilogramy wystarczy chodzić. Tak, chodzić! Trzeba tylko wiedzieć jak.

CZY MOŻNA SCHUDNĄĆ BEZ ĆWICZEŃ? TAK, TO MOŻLIWE!

Dzisiaj zdradzimy Wam jak schudnąć bez ćwiczeń. Jest wiele czynników, które często uniemożliwiają nam wykonywanie różnego rodzaju treningów. Czasem jest to wiek, czasem choroba, dolegliwości bólowe, w innym przypadku kompletny brak kondycji. A chodzenie jest dla wszystkich! I jest też dobrym początkiem powrotu do dobrej sprawności. Nie jest nadto wymagające, można je dostosować do własnych możliwości, a jego korzyści są ogromne. Chodzenie odstresowuje, polepsza zdrowie, wzmacnia mięśnie i kości bez ryzyka urazu.

Korzystając z poniższych wskazówek spalicie dużo więcej kalorii niż podczas zwykłego spaceru, a co za tym idzie – pozbędziecie się niechcianych kilogramów! Pamiętajcie jednak, że odpowiednia dieta to 70% sukcesu i bez niej nie uzyskacie efektów o jakich marzycie.

Rób więcej kroków w ciągu dnia
Chodzenie również może być treningiem. I to bardzo efektywnym. Szybki marsz wykonywany przez ok 30-45 minut pomoże ci nabrać ładnych kształtów. Zaplanuj sobie treningi 4-5 razy w tygodniu. Ale nie zatrzymuj się na tym. Jeśli twoim celem jest utrata wagi, spróbuj maszerować więcej. Już niekoniecznie szybko, ani nawet nie tak długo. Wystarczą krótkie spacery w ciągu dnia, a im ich więcej tym lepiej dla twojego zdrowia, ale i sylwetki! Oto kilka pomysłów na początek:
– podczas załatwiania codziennych spraw na mieście staraj się przechodzić między miejscami docelowymi. Jeśli są one oddalone od siebie ok. 1 km, nie wybieraj samochodu.
– spaceruj po posiłkach, wystarczy 15-20 minut. Pozwoli to na poprawę poziomu cukru we krwi, przyspieszy twój metabolizm, ale i zahamuje apetyt na niezdrowe przekąski.
– kiedy poczujesz się zestresowany, spacer nie tylko poprawi ci nastrój, ale i spali kilka dodatkowych kalorii.
– zawsze wybieraj schody zamiast windy

Używaj swoich ramion
Choć może to wyglądać głupio, zwiększenie pracy ramion podczas spaceru ma wiele zalet. Dzięki temu przyspieszysz tempo, wzmocnisz mięśnie górnej partii ciała, ale i spalisz ok. 10% więcej kalorii. Zegnij ramiona pod kątem 90 stopni i poruszaj nimi naturalnie, tak by było ci wygodnie. Staraj się jednak, żeby to były dość spore ruchy.

Zwiększaj intensywność
Zwiększenie prędkości chodzenia przyspiesza oddech, pobudza pracę serca i jest jednym ze sposobów na spalenie większej ilości kalorii. Zmiana szybkości marszu może pomóc spalić nawet o 20% więcej kalorii niż w stosunku do równomiernego tempa chodu.
Podczas spaceru włącz stoper. Dodaj jedną 30-sekundową serię szybkiego marszu co 5 minut. Idź tak szybko jak możesz, ale nie biegnij. Przez kolejne 30 sekund stopniowo zwalniaj, aż wrócisz do równomiernego tempa chodu.

Uderzaj w górę
Chodzenie pod górę nie tylko powoduje spalanie większej ilości kalorii, przyspiesza metabolizm, ale i wzmacnia mięśnie dolnych partii ciała. Jeśli masz taką możliwość, spaceruj po szklakach turystycznych. Jeśli nie, wykorzystaj klatkę schodową lub maszeruj na bieżni przy zwiększonym nachyleniu. Pamiętaj jednak, by zawsze podczas wspinaczki pochylać ciało do przodu, wykonywać mniejsze kroki i mocno zginać kolana.

Ustal cel
Ustalenie celu i dążenie do jego realizacji sprawi, że cały czas będziesz zmotywowany. Najlepszym sposobem jest ustalenie liczby kroków do pokonania każdego dnia. W przeciwieństwie do celów związanych z dystansem i prędkością, które pokonywane w szybkim tempie mogą doprowadzić do obrażeń, zwiększenie liczby kroków jest bezpieczniejsze. Wiadomo, im więcej kroków zrobisz, tym więcej kalorii spalisz. Skrócenie kroku, aby zrobić ich więcej będzie skutkować przyspieszeniem tempa, ale i poprawą metabolizmu. Tylko jaki cel ustalić? Zacznij od 10.000 dziennie i stopniowo zwiększaj ich ilość. Przyda Ci się darmowa aplikacja “Krokomierz – bezpłatny licznik kroków i kalorii”. Więcej pożytecznych aplikacji znajdziesz tutaj.

Dodaj ćwiczenia
Jak widzisz, chodzenie może być naprawdę efektywnym treningiem. Jeśli chcesz dodatkowo wzmocnić swoje mięśnie i nieco rozbić rutynę zwykłego spaceru, dodaj ćwiczenia siłowe. Możesz je wykonywać przy ławeczce, ale i bez użycia jakichkolwiek elementów. Jakie ćwiczenia wykonasz i jak często będziesz to robić, zależy od Ciebie. Dla osób początkujących, które dopiero rozpoczęły swoją przygodę z aktywności fizyczną, polecam wykonywanie maksymalnie 3 ćwiczeń po 8-12 powtórzeń, 3 razy w tygodniu.

Pinit
JEŚLI PODOBA CI SIĘ TEN WPIS, BĘDZIE NAM BARDZO MIŁO, JEŚLI:
✔ zostawisz pod nim komentarz
✔ polubisz nasz fanpage na Facebooku,
✔ zaobserwujesz nasz profil na Instagramie
XOXO
signature

Subskrybuj aby żaden post Cię nie ominął

Zapisz się aby być zawsze na bieżąco z moimi najnowszymi postami!

Co o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

9 Comments
  • Barbara
    Maj 3, 2018

    Świetny wpis. Ja osobiście uważam, że najlepszą metodą na zrzucenie zbędnych kilogramów jest prawidłowa dieta i aktywność fizyczna. Z tym chodzeniem też się zgadzam. Najlepsza metoda jaka stosuję jest Nordic Walking. Super sprawa. Polecam.

    • Magda
      Maj 8, 2018

      Super sprawa, szczególnie dla osób, które nie chcą lub z jakiegoś powodu nie mogą biegać czy też uprawiać innych aktywności fizycznych :)

  • Aneta
    Maj 3, 2018

    Chodzę dużo, nie lubię czekać, np. na autobus, a do tego doszło mi teraz bieganie za rowerem, mojego synka.

    • Magda
      Maj 8, 2018

      Super! Ciągły ruch to gwarancja sukcesu ;) A synek z pewnością jest teraz dodatkową motywacją ! ;)

  • Zołza z kitką
    Maj 3, 2018

    Szczerze powiem, że nie bardzo wierzę w łatwe, szybkie i bezwysiłkowe sposoby chudnięcia ;) Jasne, im więcej aktywności, tym lepiej – nawet takiej w codziennych czynnościach :)
    Widzę zresztą po sobie – odkąd przestałam regularnie ćwiczyć, waga poszła w górę – mimo, że jem racjonalnie i dużo chodzę ;)

    • Magda
      Maj 8, 2018

      Każdy organizm jest inny, każdy potrzebuje innej aktywności. Ale zgadzam się, regularne ćwiczenia + dieta to klucz do sukcesu :)

  • BEATA REDZIMSKA
    Sierpień 20, 2018

    Genialne, wlasnie o to chodzi. Zeby wpisac ruch w codzienna rutyne, bo o ile trudno zmobilizowac sie by wygospodarowac np 1 godzine na pojscie na silownie, to po prostu mozna lapac kazda okazje, by np powchodzic po schodach, poruszac sie, porozciagac. Pozdrawiam serdecznie Beata

  • pożeram strony
    Sierpień 20, 2018

    Ja ostatnio odpuściłam. Nauczyłam się lubić siebie. Pewnie, że chciałabym zrzucić z 3 kg, ale czy to zapewni mi szczęśćie??

  • Lifestylerka - Psychodietetyk
    Sierpień 20, 2018

    Uwielbiam chodzić i uważam, że to jedno z najlepszych cwiczeń :)

Zapisz się aby być zawsze na bieżąco z moimi najnowszymi postami!

Zaponałam/em się i akceptuję Politykę Prywatności
Poprzedni post.
Orzeźwiające smoothie bowl – szybki i prosty przepis!
Schudnąć bez ćwiczeń? Tak, to możliwe!