Siostry ❤

#sisters #sisterspower #bigday #happytime #familyfirst #girls #dresses #siostry #rodzina #ważnydzień #szczęście

Siostry ❤ #sisters #sisterspower #bigday...

Pancakes, gofry i mrożona kawa! 😍 Omnomnom 😋🙈🍧🍰☕ #friendshipgoals #friends #happytime #dessert #delicious #pancakes #coffee #summer #sohot #przyjaciółki #deser #gofry #pyszności #cudownyczas #lato #upał

Pancakes, gofry i mrożona kawa!...

Wszystkie moje największe MIŁOŚCI na jednym zdjęciu 😍

Bycie Ciocią to najlepsza rola świata! 😊
Hania, Juluś & Adaś - moi siostrzeńcy, moje największe szczęście 😍. Nigdy nie potrafię im odmówić, wzruszam się podczas wszystkich ważnych chwil w ich życiu i kocham tak samo mocno jak ich rodzice! ❤

Taka refleksja z okazji wczorajszego Dnia Dziecka :) #dzieńdziecka #moisiostrzeńcy #mojewszystko #największe #szczęście #jestemciocią #jestemztegodumna #wszystkie #mojemiłości #najednymzdjęciu #miłość #cioci #nieznagranic

Wszystkie moje największe MIŁOŚCI na...

Wczoraj miałam okazję wziąć udział w cudownych warsztatach zorgaznizowanych przez Adę i Żanetę z @azmilofotografia 📸❤ Było to spotkanie w gronie przesympatycznych kobiet, na którym uczyłyśmy się robić wianki, o co zadbał @bierzgobukiet ! 🌷 Ten wianek zrobiłam sama!!! 🙈😍👌 Było też mnóstwo pyszności od @alebabeczka_cukiernia 🧁, a wszystko odbywało się w niezwykłym miejscu, jakim jest niedawno powstała @domowa_spizarnia w Kielcach! ❤ Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę miała okazję uczestniczyć w takich warsztatach! Dziękuję za zaproszenia i mam nadzieję do zobaczenia jak najszybciej dziewczyny 😊😘 Ps. Relację z warsztatów możecie zobaczyć na Instastories ☝

#warsztatyfotograficzne #wiciewianków #nauka #wianek #piękna #ozdobadowłosów #idealny #dosesji #pastelowe #kolory #nowaumiejętność #rozwój #przedewszystkim #cudowne #spotkaniekobiet #czasdlasiebie #bierzgobukiet #pełenprofesjonalizm

Wczoraj miałam okazję wziąć udział...

Wanderlust ✈❤
#athens #wanderlust #tattoo #traveltattoo #travel #travellover #travelgirl #love #greece #happytime #holidays #sunnyday #travelling #myaddiction #ateny #grecja #podróże #małeiduże #kochamtomiejsce #podróż #mojeżycie #świat #stoiotworem

Wanderlust ✈❤ #athens #wanderlust #tattoo...

Anafiotika w Atenach, miejsce, które koniecznie trzeba odwiedzić! ❤🇬🇷 Obejmuje kilkadziesiąt białych domków z kolorowymi okiennicami, gdzie można poczuć się jak na greckiej wyspie! 😊
#athens #anafiotika #amazing #place #whitehouses #redwindow #beautiful #travel #travellover #travelgirl #love #greece #happytime #holidays #sunnyday #travelling #myaddiction #ateny #grecja #podróże #małeiduże #kochamtomiejsce #czerwone #okiennice #białedomki #podróż #mojeżycie #świat #stoiotworem

Anafiotika w Atenach, miejsce, które...

Wczoraj był nasz ostatni wieczór na Mykonos, z którego zabieramy przepiękne wspomnienia 🙈❤ To była naprawdę cudowna podróż, dlatego mieliśmy powód, by wznieść toast!🍹Oby jak najwięcej takich 😍

#mykonos #greece #loveit #amazing #place #drinks #mohito #happytime #travel #travellover #travelblogger #sunset #sobeautiful #podróże #wyspygreckie #grecja #cudownyczas #toast #drink #zachódsłońca

Wczoraj był nasz ostatni wieczór...

Jeśli zamarzyła Wam się podróż na Mykonos i już szukacie zakwaterowania, polecamy @paradision_hotel ❤ Basen z przepięknym widokiem na port, klimatyczne pokoje, przepyszne śniadania, a co najważniejsze... przemili ludzie! 😊 Uwielbiam to miejsce! 😍 Będziemy wracać ✈👌 #paradisionhotel #mykonos #amazing #place #loveit #greece #swimmingpoolwithview #may #happytime #travel #travelblogger #feellikehome #kindpeople #travelling #myaddiction #couple #happycouple #marriedlife #marriage #sunnyday #beautiful #weather #grecja #wyspygreckie

Jeśli zamarzyła Wam się podróż...

Podróż marzeń?✈🌴 W trakcie realizacji! ❤

#grecja #mykonos #lovemykonos #rajnaziemi #spełnieniemarzeń #podróże #małeiduże #wyspa #plaża #całanasza #travel #travelblogger #drone #happiness #amazing #place #love #travelling #beach

Podróż marzeń?✈🌴 W trakcie realizacji!...

Świętujemy urodziny Marka 🎂 W Grecji! 😍 ...jeszcze przez cały kolejny tydzień 😅❤ #ateny #grecja #podróże #małżeństwo #mążiżona #razemnajlepiej #szczeście #uzależnieniodpodróży #taki #prezent #na #urodziny #happiness #love #husbandandwife #marriage #marriedlife #travel #traveladdicted #bettertogether

Świętujemy urodziny Marka 🎂 W...

Londyn na weekend – co robić i co zobaczyć?

Od zawsze marzyłam, by zobaczyć Londyn, mimo że kojarzył mi się z nieprzyjemną, deszczową pogodą. Chciałam zobaczyć jak żyją tam ludzie, poczuć ten brytyjski klimat i zobaczyć, co Londyn ma do zaoferowania. I dzięki mojemu mężowi i wspaniałej niespodziance, jaką mi zrobił na moje 28 urodziny, miałam taką możliwość. Spędziliśmy tam intensywne 4 dni. I zakochałam się w tym miejscu bez dwóch zdań. Teraz marzę, by tam wrócić. W dzisiejszym poście pokażę Wam wszystkie atrakcje Londynu, z których skorzystaliśmy. I z których Wy również powinniście :)

Dziś pokażę Wam wszystkie miejsca, które udało nam się odwiedzić podczas tego krótkiego pobytu w Londynie. To także wskazówka dla Was, jak dobrze wykorzystać swój czas w stolicy Wielkiej Brytanii.

Zobacz panoramę miasta z London Eye
Słynne Oko Londynu mierzące 135 metrów wysokości, to wspaniały taras widokowy! Nie mogliśmy nie skorzystać, mimo, że zdecydowanie boję się wysokości i tego typu atrakcji. London Eye składa się z 32 kapsuł, z których każda mieści do 25 osób. Cały obrót trwa 30 minut i jest to wystarczający czas, żeby nacieszyć się tymi wspaniałymi widokami. Mimo, że czułam się dość niepewnie, z chęcią powtórzyłabym to znowu! Bo Londyn z tej perspektywy wygląda niesamowicie!
Ciekawostka: Nie bójcie się gigantycznych kolejek, które zobaczycie przed bramkami. Dobra organizacja sprawia, że wszystko idzie bardzo szybko i w ciągu 30 minut znajdziecie się w jednej z kapsuł London Eye.

Odwiedź Muzeum Madame Tussauds
Od zawsze marzyłam, by odwiedzić to słynne muzeum. Wszystkie te starannie wykonane figury woskowe naprawdę robią wrażenie. Zobaczyliśmy tam słynnych aktorów, sportowców, muzyków, ale i fikcyjne postacie ze znanych filmów. Oczywiście była również cała rodzina królewska! Dodatkową atrakcją była przejażdżka wagonikami w kształcie małych taksówek, podczas której mieliśmy okazję zobaczyć wiele innych figur, z których kilka nawet się poruszało ;) Na koniec przenieśliśmy się do zaciemnionej sali, by obejrzeć film 6D z Avengersami w roli głównej. Podczas wizyty w Muzeum Madame Tussauds bawiliśmy się równie dobrze jak dzieci! Bardzo polecamy to miejsce :)
Ciekawostka: Bilet do Muzeum Madame Tussauds kosztuje £29, a na London Eye £26. Do tego kolejki do kasy ciągną się w nieskończoność. Najlepiej więc kupić bilet przez Internet, dzięki czemu oszczędzimy czas i pieniądze. Kupując bilet łączony, obejmujący Madame Tussauds i London Eye, zapłacimy jedynie £39 (zamiast £55). Rezerwacji możecie dokonać tutaj.

Idź na spacer wzdłuż Tamizy
Któregoś dnia, kiedy odhaczyliśmy już wszystkie zaplanowane na ten dzień atrakcje, postanowiliśmy wybrać się na spacer wzdłuż Tamizy. Szliśmy promenadą wzdłuż tzw. The Queen’s Walk, od London Eye, w stronę Southbank Centre. Widoki są przepiękne, po drodze są też drewniane mola i piaszczysta plaża. A wieczorem jest tam naprawdę romantycznie ;)

Napij się gorącego whisky w Beltane & Pop
Niebieski truck, serwujący przepyszne Hot Whisky, nazywane również hot toddy znajduje się przy samym London Eye. Podobno jest to jeden z tych przysmaków, którego koniecznie trzeba spróbować będąc w Londynie. Spróbowaliśmy i również polecamy!

Wybierz się na Piccadilly Circus
Jeśli chcesz choć przez chwilę poczuć się jak w Nowym Jorku, koniecznie wybierz się na Piccadilly Circus. Znajduje się ono na skrzyżowaniu głównych ulic w West End, w dzielnicy Soho. To miejsce przypomina słynne Time Square, gdzie znajdują się ogromne świetlne reklamy, umieszczone na rogach. Polecam wybrać się tam szczególnie wieczorem!

Odpocznij w Hyde Parku
Przepiękny park, po którym można spacerować godzinami. Między zwiedzaniem kolejnych atrakcji, postanowiliśmy się na chwilę zatrzymać, odpocząć i napić pysznej kawy. Siedząc na trawie i obserwując wszystkich ludzi wokół, smakowała zupełnie inaczej niż zazwyczaj. Tym bardziej, że trafiliśmy na piękne, słoneczne popołudnie.

Zobacz Tower Bridge nocą
Jedna z najbardziej charakterystycznych atrakcji Londynu. To jedyny ruchomy most na Tamizie. Podnoszony jest około 1000 razy w roku, by statki mogły przepłynąć na drugą stronę. Mieliśmy okazję podziwiać most zarówno za dnia, jak i po zmierzchu. I stwierdzam, że nocą robi jeszcze większe wrażenie! Jest wtedy pięknie oświetlony. Siedzieliśmy na ławeczce tuż pod nim i podziwialiśmy ten cudowny widok przez bardzo długi czas. Oj, chciałabym to powtórzyć!

Wypij Guinessa w londyńskim pubie
Podczas naszej wizyty w Londynie, akurat odbywał się mecz między Chelsea-Manchester United (ulubiona drużyna Marka). Myśleliśmy nawet, że uda nam się zobaczyć go na żywo, jednak koszt biletów lekko nas odstraszył. Londyn sam w sobie jest drogi, dlatego zrezygnowaliśmy z tej opcji. Nie oznacza to jednak, że meczu nie oglądaliśmy ;) Podczas zwiedzania zrobiliśmy sobie krótką przerwę w typowym, londyńskim pubie. I wreszcie spróbowaliśmy  prawdziwego Guinessa lanego z kija, który smakował jeszcze lepiej w atmosferze, która panowała w lokalu. Okazało się bowiem, że większość osób siedzących obok nas wcale nie była za Chelsea, a za Manchesterem. Nawet udało mi się nagrać okrzyki radości kiedy drużyna „Czerwonych diabłów” strzeliła gola!

Pinit

Przejedź się czerwonym autobusem
Nic innego nie kojarzy mi się z Londynem tak bardzo jak słynne, czerwone autobusy ;) Być w stolicy Wielkiej Brytanii i nie przejechać się nim po mieście? O nie, nie! Podczas takiej przejażdżki możemy zobaczyć mnóstwo wspaniałych atrakcji Londynu. Jeśli uda Wam się usiąść u góry, na samym przodzie autobusu, frajda będzie jeszcze większa!

Poznaj Świat M&M’s
Na blogu zamieściłam osobny post poświęcony M&M’s World, znajdziecie go tutaj. Jest to miejsce, które po prostu trzeba zobaczyć. Jest to atrakcja nie tylko dla najmłodszych, dorośli również się nim zachwycają. To prawdopodobnie najsłodszy i jeden z najbardziej kolorowych sklepów jakie kiedykolwiek widziałam. Te wszystkie słodkości naprawdę kuszą więc lepiej wybierzcie się tam po obfitym posiłku ;)
Ciekawostka: Na świecie znajdują się tylko 4 takie sklepy M&M’s World. W Londynie, Nowym Jorku, Las Vegas oraz na Florydzie.

Wybierz się na spacer śladami filmu Notting Hill
Czy jest tu ktoś, kto nie widział filmu Notting Hill? Jeśli tak to nadrabiajcie :) To komedia romantyczna, która nagrywana była właśnie w Londynie, w dzielnicy o tej samej nazwie. Postanowiłam zabrać Was na spacer po tym urokliwym miejscu i pokazać gdzie były nagrywane konkretne sceny. Przy okazji zakochałam się w tym wszystkich pastelowych domkach i ich kolorowych drzwiach :) Z ciekawostek zdradzę Wam, że jest to jedna z najzamożniejszych dzielnic Londynu! Jeśli jesteście ciekawi czy warto odwiedzić to miejsce, koniecznie zajrzyjcie tutaj.
Ps. Marek nadrabiał film dzień przed naszym wylotem ;)

Stań przed wielkim Buckingham Palace
Mieliśmy nadzieję zobaczyć uroczystą zmianę warty przed pałacem, ale nie wiedzieliśmy, że o tej porze roku odbywa się to, co drugi dzień. Między kwietniem, a lipcem możemy ją oglądać codziennie o godz.11.30. Może uda nam się kolejnym razem? A to chyba oznacza, że musi być kolejny raz ;)

Posmakuj Fish&Chips
Słynne brytyjskie danie, składające się ze smażonej ryby w cieście podanej z frytkami. Dostaniemy je praktycznie wszędzie, również na wynos. Nie jest to najlżejsze danie, powiedziałabym nawet, że lekko ociekające tłuszczem ;) Mimo, że koniecznie chcieliśmy spróbować tutejszego jedzenia, drugi raz raczej zdecydowalibyśmy się na coś innego ;)

PinitLondyn co zobaczyć

Odwiedź Katedrę św. Pawła (St Paul’s Cathedral)
Jedna z trzech najważniejszych świątyń anglikańskich, której wspaniałą kopułę widać nawet z brzegu Tamizy. Znajduje się ona w samym sercu londyńskiej dzielnicy City of London. Zbudowana jako symbol odrodzenia Londynu, ma ok. 160 metrów wysokości i 75 metrów szerokości. Kopuła o średnicy 34 metrów jest jednym z najbardziej charakterystycznych elementów architektury Londynu. We wnętrzu katedry znajduje się kilka galerii, w tym słynna Galeria Szeptów (Whispering Gallery), która słynie ze świetnej akustyki, pozwalającej porozumiewać się szeptem z odległości nawet 30 metrów.
Ciekawostka: Możecie tam spotkać mnóstwo wiewiórek! ;)

Przejdź się po dzielnicy Shoreditch i ulicy Brick Lane
Zanim polecieliśmy do Londynu, wiedziałam, że będzie to jedno z tych miejsc, które koniecznie chcę zobaczyć. Udało się ostatniego dnia. Po dzielnicy spacerowaliśmy już z walizkami, co wcale nie było dla nas żadnym utrudnieniem. To miejsce zrobiło na nas ogromne wrażenie. Nie ma tu zbyt wielu turystów. To dzielnica multikulturowa, w której obecnie przeważa ludność arabska. Dlatego też nie bądźcie zdziwieni, że wiele restauracji czy sklepów jest prowadzona właśnie przez nich. Zobaczycie tu mnóstwo wspaniałych, kolorowych murali, które stworzone zostały przez zdolnych brytyjskich artystów zajmujących się street artem. Najwięcej zobaczycie wzdłuż ulicy Brick Lane.

Zobacz najmniejszą komendę policji na świecie na Trafalgar Square
Większość osób odwiedzających Trafalgar Square, nawet nie wie, że znajduję się tu najmniejsza na świecie komenda policji. Ja też nie wiedziałam, dopóki nie poszperałam na różnych stronach w sieci. Jak się okazuje, była ona przeznaczona dla… jednego oficera! Nie ma opcji, żeby zmieścił się tam ktokolwiek więcej ;) Obecnie jest już zamknięta i nikt z niej nie korzysta, jest to jednak fajna ciekawostka dotycząca Londynu.

Wybierz się do niezwykłej dzielnicy Camden Town
Naprawdę wyjątkowe miejsce, którego nie możecie przegapić podczas planowania podróży po Londynie. Miasto w tym miejscu wygląda zupełnie inaczej i jest jedyne w swoim rodzaju. To prawdopodobnie jedna z najbardziej oryginalnych dzielnic w stolicy tego kraju. Poza tym, że kupicie tu dosłownie wszystko, możecie też spróbować pysznego jedzenia z przeróżnych zakątków świata. Więcej informacji na temat Camden Town znajdziecie tutaj.

Przejdź się po Trafalgar Square
Dobrze wszystkim znany plac, znajdujący się w samym centrum miasta, w miejscu dawnych stajni królewskich. Miejsce to upamiętnia zwycięstwo brytyjskiej Royal Navy w morskiej bitwie pod Trafalgarem. Na środku znajduje się 55-metrowa kolumna Nelsona. Jest tam też piękna fontanna sir Lutyensa, ale i kilka innych pomników oraz rzeźb. Zaraz obok znajduje się budynek National Gallery.

Zobacz wieżę zegarową Big Ben
Niezwykle charakterystyczny element Londynu, którego niestety nie udało nam się zobaczyć w pełnej okazałości. Od pewnego czasu jest on remontowany. I chyba dlatego też nie zrobił na nas takiego wrażenia jak miałam nadzieję. Na szczęście w Londynie jest dużo więcej atrakcji wartych odwiedzenia ;)

Podziwiaj niezwykłe China Town
Czy wiecie, że to właśnie w Londynie znajduje się największa w Europie chińska dzielnica? Znajduje się ona zaledwie ulicę od M&M’s World, w samym centrum popularnego Soho, słynącego z licznych pubów, klubów, restauracji, sklepów i kin. To, co szczególnie rzuca się tu w oczy, to wielokulturowość Londynu. Zobaczycie tu wschodnią architekturę, dwujęzyczne tabliczki i szyldy, charakterystyczne czerwone lampiony zwisające nad waszymi głowami, a w powietrzu poczujecie zapach orientalnych potraw. Niezwykłe miejsce!

Spędź trochę czasu w Brytyjskim Muzeum
Muzeum Brytyjskie jest jednym z największych na świecie obiektów gromadzących zbiory starożytne. Na zobaczenie wszystkich eksponatów trzeba by poświęcić cały dzień! Mimo, że wystawy są płatne, jest jedna stała, zupełnie darmowa i dostępna dla wszystkich. Wrażenie robią nie tylko znajdujące się tu eksponaty, ale i sam budynek. Sami zobaczcie ten przeszklony dach!

Spaceruj nocą
Londyn nocą wygląda cudownie! Te wszystkie oświetlone budynki, zachodzące słońce w tle, widok marzenie. O tej porze dnia, naprawdę można zakochać się w Londynie, i to w ułamku sekundy. I ja się zakochałam! :)

Rozmawiaj z ludźmi
Podczas wieczornego spaceru przechodziliśmy obok Pana sprzedającego orzeszki z karmelem. Tak, wiem, dieta. Ale one tak pachniały! Nie mogliśmy się nie skusić ;) Przy okazji nawiązała się zabawna rozmowa, którą wspominamy do dziś. Tego samego wieczoru poznaliśmy też dziewczynę, która koniecznie chciała nas zabrać ze sobą na imprezę ;) Rozmawiaj z ludźmi. Możesz poznać kogoś naprawdę fajnego, a nawet jeśli nie to chociaż podszkolisz język ;)

Zrób sobie zdjęcie przy czerwonej budce telefonicznej
Na pamiątkę ;) Ja zawsze chciałam mieć takie zdjęcia w swojej kolekcji i wreszcie się doczekałam!

Pinit
JEŚLI PODOBA CI SIĘ TEN WPIS, BĘDZIE NAM BARDZO MIŁO, JEŚLI:
✔ zostawisz pod nim komentarz
✔ polubisz nasz fanpage na Facebooku,
✔ zaobserwujesz nasz profil na Instagramie
XOXO
signature

Subskrybuj aby żaden post Cię nie ominął

Zapisz się aby być zawsze na bieżąco z moimi najnowszymi postami!

Co o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

2 Comments
  • TosiMama
    Styczeń 14, 2019

Magiczne miasto z mnóstwem atrakcji!

• Ilona
    Styczeń 22, 2019

Wyczerpująca lista atrakcji i bardzo miłe dla oka zdjęcia :-) Brawo!

Zapisz się aby być zawsze na bieżąco z moimi najnowszymi postami!

Zaponałam/em się i akceptuję Politykę Prywatności
Poprzedni post.
Moje sprawdzone sposoby na stres
Londyn na weekend – co robić i co zobaczyć?