Majorka i jedna z najlepszych podróży w moim życiu! 🌴❤ A na zdjęciu Gosia&Marcin, nasi przyjaciele z Nowej Sarzyny, jeszcze bez małego Leosia 😋
#majorka #podróżemałeiduże #sacalobra #sacalobrabeach #travel #mallorca #amazingplace #lovetravel #borntotravel #best #friends #happytime #wanttobackthere

Majorka i jedna z najlepszych...

Brick Lane, Londyn ❤ Miejsce, o którym kompletnie zapomniałam Wam opowiedzieć, nie mam pojęcia jak mogłam to przegapić! 🙈 W przyszłym tygodniu na blogu pojawi się wpis dotyczący tej dzielnicy, będzie dużo informacji i mnóstwo zdjęć 😊📸 #london #england #bricklane #streetart #amazingplace #travel #travelblogger #shoreditch

Brick Lane, Londyn ❤ Miejsce,...

Tak wygląda Marek... myślący o kierunku kolejnej podróży! ✈😅❤ #myhusband #thinkingaboutnexttrip✈️ #london #england #stpaulcathedral #october2018 #oneofmyfavotite #travel#best #memories #amazingplace #sohappyhere #greattimetogether #travelblogger #travellover #travelling #borntotravel

Tak wygląda Marek... myślący o...

Kolejny medal do kolekcji 🏅❤ #niecyckamysiezrakiem #2019 #suchedniów #suchedniównaturalnie #biegcharytatywny #biegkobiet #biegambolubie #bieganie #mojapasja #aktywność #dlazdrowia #fitgirl #healthylifestyle #zdrowystylzycia #fit #jogging #mypassion #medal #positivevibes

Kolejny medal do kolekcji 🏅❤...

Suchedniowski Bieg Kobiet "Nie cyckamy się z Rakiem" ❤👌 Przy okazji przedstawiam Wam moje siostry - Milę i Kasię 😊

#suchedniów #polska #biegkobiet #2019 #niecyckamysiezrakiem #biegcharytatywny #wartopomagać #biegam #dlazdrowia #czasdlasiebie #siłasióstr #fitlifestyle #zdrowystylzycia #dziewczynyrządzą #siostry #healthylifestyle #fitgirls #jogging #loverunning #stars #socolorful

Suchedniowski Bieg Kobiet "Nie cyckamy...

Wanderlust ❤ Say YES to new adventures 😊

#wanderlust #tattoo #travel #travellover #borntotravel #world #myhappyplace #neverstopdreaming #wishescametrue #travelholic##traveladdicted

Wanderlust ❤ Say YES to...

„Jest w nim coś. Może ten uśmiech, może oczy, a może fakt, że słucha kiedy mówię. Cokolwiek to jest cholernie przyciąga.” ❤

#myhusband #mybestfriend #soinlove #happytogether #marriage #marriedlife #husbandandwife #couplegoals #hotel #apartment #riversideaparthotel #cracow #poland #amazingview #lovethisplace #travel #travellover #travelblogger #travelling #myaddiction

„Jest w nim coś. Może...

Takie śniadanie to ja rozumiem! 😋👌 Riverside Aparthotel 👉https://bit.ly/2NHtz7Y

#eatandview #balcony #balconyview #breakfast #breakfastideas #cracow #kraków #miastokrólów #riversideaparthotel #widok #na #wawel #kocham #to #miasto #podróże #polska #travel #travelling #travellover #travelblogger #apartment #penthouse #flowers #roses #pink #orangejuice #croissant

Takie śniadanie to ja rozumiem!...

Energylandia z moją siostrzenicą Hanią ❤ Zdecydowanie najładniejszą dziewczyną w rodzinie 😊

#energylandia #zator #karuzela #nietylkodladzieci #czaszrodziną #siostrzenica #cudownyczas #słonecznydzień #koniki #rodzina #podróże #parkrozrywki #wesołemiasteczko

Energylandia z moją siostrzenicą Hanią...

Kto zgadnie w jakim to mieście? 😋 #pięknemiasto #polska #atrakcja #namalowane #naścianie #podróżowanie #zwiedzamypolskę #travel #lovetravelling #travelblogger #travellover

Kto zgadnie w jakim to...

Lubicie Mazury? Odkryliśmy wyjątkowe miejsce i chcemy Wam je pokazać!

Dziś zabieram Was na Mazury, do miejsca, w którym naprawdę można odpocząć. Trafiliśmy na nie zupełnie przypadkiem, a po zaledwie kilkudniowym pobycie już wiemy, że na pewno będziemy tam wracać!

NIEPLANOWANY WYJAZD NA MAZURY
Spontaniczny wyjazd i jedyny wolny nocleg w Mrągowie w tym terminie. Los chciał, żebyśmy tam trafili. Stres, zbyt wiele spraw na głowie i ogromna potrzeba odpoczynku – wiedzieliśmy, że krótki wyjazd za miasto i całkowita zmiana otoczenia dobrze nam zrobią. Ale nie sądziliśmy, że pobyt w tym miejscu wpłynie na nas aż tak korzystnie! Spędziliśmy tam zaledwie dwa pełne dni, a odpoczęliśmy jak po dwutygodniowych wakacjach.

Decyzję podjęliśmy o 22.00, a o 1.00 w nocy już byliśmy w drodze. Kierunek Mrągowo! Marek nigdy wcześniej nie był na Mazurach, a Zośka na wakacjach więc to w sumie takie ich pierwsze razy ;) Zanim jednak dotarliśmy na miejsce, mogliśmy nacieszyć się cudownym wschodem słońca. A ja tak kocham wschody słońca!

PinitMazury Mazury Mazury Mazury Mazury Mazury Mazury MazuryMazuryMazury

SIEDLISKO AGROTURYSTYCZNE
Siedlisko Agroturystyczne to kompleks domków, który znajduje się w miejscowości Wymysły, zaledwie 5 km od Mrągowa. Położone nad jeziorem Kot, z dala od miejskiego hałasu. Otoczone piękną przyrodą, świetnie zagospodarowane, ze wspaniałym ogrodem.

Mazury są naprawdę przepiękne, ale to miejsce szczególnie przypadło nam do gustu! Rano mogliśmy nacieszyć się pyszną kawą, ciszą, spokojem i śpiewem ptaków. Wieczorem siedzieliśmy na pomoście i zachwycaliśmy się zachodem słońca. Zośce tez się tu spodobało! Mogła biegać po ogromnym placu i odpoczywać w cieniu drzew.

Pewnie myślicie, że można się tu zanudzić. Nic bardziej mylnego! Właściciele kompleksu (przemili ludzie!) naprawdę zadbali, by było tu co robić. Do dyspozycji gości są leżaki, miejsce na ognisko i grill, kort tenisowy, plac zabaw dla dzieci, dwa pomosty, kajaki i rowerek wodny. Możliwe jest także zorganizowanie spływu kajakowego, wycieczki rowerowej, a nawet sportów ekstremalnych.

PinitMazury Mazury Mazury Mazury Mazury MazuryMazury MazuryMazuryMazuryMazuryMazuryMazuryMazuryMazury

Możecie również wybrać się na wycieczkę do pobliskich miast. W Mrągowie znajduje się słynne Mrongville – Western City Mrągowo, w Kadzidłowie warto odwiedzić Park dzikich zwierząt, a na skraju lasu wsi Gierłoż, 8 km na wschód od Kętrzyna – Wilczy Szaniec, kwaterę główną Adolfa Hitlera i Naczelnego Dowództwa Sił Zbrojnych w lesie gierłoskim, w latach 1941–1944. Więcej atrakcji w okolicy Ziemi Mrągowskiej znajdziecie tutaj.

PinitMazuryMazuryMazury Mazury
PinitMazury
PinitMazury Mazury Mazury Mazury

I ja miałam tu swój pierwszy raz – mam na myśli pływanie kajakiem! Wiele razy chciałam spróbować, ale jakoś nie było okazji. Początki były ciężkie, bo bałam się, że jeden gwałtowny ruch i znajdę się w wodzie. Nie sądziłam też, że praca rąk jest tak duża i szybko się męczyłam. Jednak z każdą kolejną chwilą spędzoną na środku jeziora było coraz lepiej. Nie mogłam nacieszyć się tym spokojem. Nic nie musiałam robić, o niczym nie myślałam, a zmartwienia na chwilę przestały istnieć – taki totalny reset.

Pinit

NOCLEGI
Siedlisko Agroturystyczne dysponuje różnorodnymi noclegami. Znajdziecie tu pokoje dwuosobowe, studio trzyosobowe, ale i komfortowe apartamenty z tarasem i widokiem na jezioro, w których mieliśmy okazję nocować. Ceny pokoi uwzględniają śniadanie – i to naprawdę przepyszne śniadanie!

To nie jest tekst sponsorowany! Pokazuję Wam to miejsce, bo naprawdę jest tego warte :)
Jeśli chcecie naprawdę odpocząć, Siedlisko Agroturystyczne to idealne miejsce dla Was!

Pinit
JEŚLI PODOBA CI SIĘ TEN WPIS, BĘDZIE NAM BARDZO MIŁO, JEŚLI:
✔ zostawisz pod nim komentarz
✔ polubisz nasz fanpage na Facebooku,
✔ zaobserwujesz nasz profil na Instagramie
XOXO
signature

Subskrybuj aby żaden post Cię nie ominął

Zapisz się aby być zawsze na bieżąco z moimi najnowszymi postami!

Co o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

8 Comments
  • Małgorzata
    Sierpień 20, 2018

Piękne i klimatyczne miejsce. To zdecydowanie moje klimaty. W takich okolicznościach lubię odpoczywac

• Marcel

Przepiękne miejsce! I świetne zdjęcia. Mazury korcą mnie od dawna, szkoda tylko, że mam tak daleko…

• Aleksandra | Thief of the world
    Sierpień 20, 2018

Nie jestem wielką miłośniczką Mazur, ale ten wschód słońca mnie oczarował. Takie spontaniczne wypady są po prostu cudowne.

• Agnieszka

Cudownie :) Piękne miejsce na relaks!

• Malgorzata Pakuła
    Sierpień 20, 2018

Oj super miejsce wybraliście. Przyroda przepiękna i fajnie też, że w zasięgu ręki jest kilka atrakcji.

• Karaiby oczami badacza
    Wrzesień 6, 2018

Jak ja kocham Mazury. Właśnie ich, brakuje mi najbardziej, żyjąc na karaibskiej emigracji. Przepiękne miejsce, cudowna przyroda, już wiem gdzie spędzę następne wakacje.

• Martyna Soul

Uwielbiam Warmię i Mazury. Piękne zdjęcia:)

• Monika
    Wrzesień 6, 2018

Na Mazurach byłam raz – na kajakach. I to był mój pierwszy raz. Było cudownie! Żałuję, że to tak daleko ode mnie i nie mogę sobie pozwolić, żeby podróżowac tam częściej:)

Pozdrawiam serdecznie!

Zapisz się aby być zawsze na bieżąco z moimi najnowszymi postami!

Zaponałam/em się i akceptuję Politykę Prywatności
Poprzedni post.
Masz tylko 15 minut? Wykorzystaj je i zrób coś dla siebie
Lubicie Mazury? Odkryliśmy wyjątkowe miejsce i chcemy Wam je pokazać!