Uwielbiam pastele i kocham to miejsce ❤ Więcej informacji na temat Notting Hill w Londynie znajdziecie tutaj 👉 https://bit.ly/2FJYsYs

#nottinghill #london #england #memories #travellover #travel #lovetravelling #amazingplace #wanttobackthere #pastels #colorful #place #houses #housesinengland

Uwielbiam pastele i kocham to...

Notting Hill i słynne niebieskie drzwi 😋❤ https://bit.ly/2FJYsYs

#nottinghill #london #england #blue #doors #memories #travellover #travel #lovetravelling #amazingplace #wanttobackthere

Notting Hill i słynne niebieskie...

Kolejny medal do kolekcji 🏅❤ #niecyckamysiezrakiem #2019 #suchedniów #suchedniównaturalnie #biegcharytatywny #biegkobiet #biegambolubie #bieganie #mojapasja #aktywność #dlazdrowia #fitgirl #healthylifestyle #zdrowystylzycia #fit #jogging #mypassion #medal #positivevibes

Kolejny medal do kolekcji 🏅❤...

Suchedniowski Bieg Kobiet "Nie cyckamy się z Rakiem" ❤👌 Przy okazji przedstawiam Wam moje siostry - Milę i Kasię 😊

#suchedniów #polska #biegkobiet #2019 #niecyckamysiezrakiem #biegcharytatywny #wartopomagać #biegam #dlazdrowia #czasdlasiebie #siłasióstr #fitlifestyle #zdrowystylzycia #dziewczynyrządzą #siostry #healthylifestyle #fitgirls #jogging #loverunning #stars #socolorful

Suchedniowski Bieg Kobiet "Nie cyckamy...

Wanderlust ❤ Say YES to new adventures 😊

#wanderlust #tattoo #travel #travellover #borntotravel #world #myhappyplace #neverstopdreaming #wishescametrue #travelholic##traveladdicted

Wanderlust ❤ Say YES to...

„Jest w nim coś. Może ten uśmiech, może oczy, a może fakt, że słucha kiedy mówię. Cokolwiek to jest cholernie przyciąga.” ❤

#myhusband #mybestfriend #soinlove #happytogether #marriage #marriedlife #husbandandwife #couplegoals #hotel #apartment #riversideaparthotel #cracow #poland #amazingview #lovethisplace #travel #travellover #travelblogger #travelling #myaddiction

„Jest w nim coś. Może...

Takie śniadanie to ja rozumiem! 😋👌 Riverside Aparthotel 👉https://bit.ly/2NHtz7Y

#eatandview #balcony #balconyview #breakfast #breakfastideas #cracow #kraków #miastokrólów #riversideaparthotel #widok #na #wawel #kocham #to #miasto #podróże #polska #travel #travelling #travellover #travelblogger #apartment #penthouse #flowers #roses #pink #orangejuice #croissant

Takie śniadanie to ja rozumiem!...

Energylandia z moją siostrzenicą Hanią ❤ Zdecydowanie najładniejszą dziewczyną w rodzinie 😊

#energylandia #zator #karuzela #nietylkodladzieci #czaszrodziną #siostrzenica #cudownyczas #słonecznydzień #koniki #rodzina #podróże #parkrozrywki #wesołemiasteczko

Energylandia z moją siostrzenicą Hanią...

Kto zgadnie w jakim to mieście? 😋 #pięknemiasto #polska #atrakcja #namalowane #naścianie #podróżowanie #zwiedzamypolskę #travel #lovetravelling #travelblogger #travellover

Kto zgadnie w jakim to...

Cap de Formentor, jedno z najbardziej niezwykłych miejsc na Majorce ❤. Widoki zapierają dech w piersiach! 
#capdeformentor #mallorca #amazingplace #loveit #beautiful #view #wanttobackthere #travel #travellover #travelblogger

Cap de Formentor, jedno z...

PLANK – podejmij nasze 30-dniowe wyzwanie

Marzysz o płaskim brzuchu, smukłej talii i zgrabnej sylwetce? Regularna aktywność oraz zbilansowana dieta są nieodłącznymi elementami w drodze po wysportowane ciało. Istnieje jednak ćwiczenie, którego wykonanie zajmie ci dosłownie chwilę, a którego efekty mogą Cię naprawdę zaskoczyć! Podejmij nasze wyzwanie i wzmocnij wszystkie partie ciała jednocześnie. Plank to ćwiczenie, które może zdziałać cuda ;)

PLANK – efekty systematycznego ćwiczenia deski

Plank uznawany jest za jedno z najbardziej efektywnych ćwiczeń na mięśnie brzucha. Daje dużo lepsze efekty niż tradycyjne brzuszki! Jednak podczas jego wykonywania angażowane do pracy jest znacznie więcej partii mięśniowych, w tym plecy, ramiona, uda, pośladki oraz klatka piersiowa. Jeśli więc marzy Ci się pięknie wyrzeźbione ciało, włącz to ćwiczenie do swoich treningów. Choć wygląda niepozornie, wykonywane systematycznie może przynieść rewelacyjne efekty.

Plank, czyli tzw.deska to ćwiczenie izometryczne, polegające na wytrzymaniu w określonej pozycji jak najdłużej. Nie potrzeba do jego wykonania żadnych specjalistycznych maszyn czy narzędzi, wystarczy ciężar własnego ciała. Może je wykonywać każdy i w dowolnym miejscu. Regularne wykonywanie deski sprawi, że pierwsze efekty ćwiczeń zobaczysz już po pierwszym miesiącu. Plank angażuje do pracy całe ciało, dzięki czemu wysmukla i rzeźbi sylwetkę. Prawidłowo wykonane ćwiczenie wzmacnia mięśnie głębokie, które odpowiedzialne są za prawidłową postawę ciała. Pozwala również wypracować naprawdę mocne plecy. Coraz więcej osób prowadzi siedzący tryb życia i często narzeka na problemy związane z bólem kręgosłupa. Systematyczne wykonywanie tego ćwiczenia pomaga je zniwelować. Wzmocniona tkanka mięśniowa sprawia, że ciało staje się silniejsze, a my jesteśmy mniej podatni na kontuzje.

Według mnie plank to ćwiczenie idealne. Nie tylko modeluje ciało, ale i nie zajmuje dużo czasu. Wystarczy kilka minut dziennie! Jesteś zabiegany? Zapracowany? Koniec z wymówkami! ;)

Mimo, że deska wydaje się ćwiczeniem bardzo prostym do wykonania, początkowo utrzymanie się w tej pozycji może sprawiać spore trudności. Z czasem tkanka mięśniowa będzie się rozwijać, a wykonywane ćwiczenie będzie wydawać się coraz łatwiejsze. Mięśnie mają silną zdolność adaptacyjną, dlatego tak ważne jest, by podnosić poziom trudności, co możemy zrobić wydłużając czas ćwiczenia, a także poprzez wykonywanie go w różnych wariacjach. Ale zacznijmy od podstaw ;)

Wyzwanie PLANK 30 DNI

Podejmij nasze 30-dniowe wyzwanie! Link do wydarzenia znajdziesz tutaj. Zachęć znajomych do wzięcia udziału i motywujcie się nawzajem. Potrzebujecie zaledwie kilka minut dziennie, by po miesiącu znacząco wzmocnić mięśnie i wytrzymać w tej pozycji nawet 5 minut.

Poniżej znajdziecie miesięczny plan wyzwania. Pamiętajcie jednak, ze jest on jedynie propozycją, dlatego możecie go dowolnie układać, np. poprzez zmianę czasu początkowego. Powinien być wystarczająco trudny, by się zmęczyć, jednak na tyle łatwy, by nie mieć problemu z jego realizacją. Dni oznaczone jako ODPOCZYNEK również możecie przenosić według własnych potrzeb, ale nie wolno z nich całkowicie rezygnować! Wzrost masy mięśniowej i siły następuje w trakcie regeneracji, nie w czasie wykonywania ćwiczenia.

PinitPlank

Jak dobrze wykonać PLANK?

Rozpoczynamy od położenia się na brzuchu. Przedramiona układamy tak, by zgięte pod kątem prostym łokcie znajdowały się dokładnie pod barkami. Unosimy tułów, biodra i nogi. Stopy ustawiamy na szerokość bioder, zadzieramy palce i podpieramy się na nich. Ściągamy łopatki, napinamy mięśnie brzucha i podkręcamy miednicę, tak jakbyśmy chcieli „podkulić ogon” ;) Biodra nie powinny być ani zbyt nisko opuszczone, ani zbytnio wysoko uniesione do góry. Całe ciało powinno znajdować się w linii prostej. Głowa powinna stanowić przedłużenie linii kręgosłupa – nie schowana w dół, ani też nie uniesiona.

WAŻNE:
– Technika jest tu najważniejsza! Nieprawidłowo wykonane ćwiczenie nie tylko nie przyniesie żadnych efektów, ale może również przyczynić się do kontuzji i spowodować bóle kręgosłupa.
– Każdy trening rozpoczynaj od rozgrzewki! Nawet jeśli robisz tylko jedno ćwiczenia.
– Bądź konsekwentny. Nie rezygnuj tylko dlatego, ze masz gorszy dzień. To tylko kilka minut :)
– Oddychaj swobodnie. Podczas ćwiczenia nie wolno wstrzymywać oddechu!
– Jeśli chcesz cieszyć się spektakularnymi efektami, nie zapominaj o diecie, która jest nieodłącznym elementem walki z tkanką tłuszczową! Plank pomoże ci uwidocznić mięśnie, jednak bez odpowiedniej diety nie uzyskasz efektu o jakim marzysz.

Gdy już ukończycie wyzwanie, a wytrzymanie 5 minut w tej pozycji nie będzie stanowić dla Was problemu, warto ćwiczenie trochę urozmaicić. Już niedługo post z propozycjami modyfikacji. Może nawet stworzymy kolejne wyzwanie :)

Pinit
JEŚLI PODOBA CI SIĘ TEN WPIS, BĘDZIE NAM BARDZO MIŁO, JEŚLI:
✔ zostawisz pod nim komentarz
✔ polubisz nasz fanpage na Facebooku,
✔ zaobserwujesz nasz profil na Instagramie
XOXO
signature

Subskrybuj aby żaden post Cię nie ominął

Zapisz się aby być zawsze na bieżąco z moimi najnowszymi postami!

Co o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

9 Comments
  • Zołza z kitką
    Maj 3, 2018

    Mimo szczerych chęci i licznych prób – plan u mnie się nie sprawdza… Zawsze, gdy przekraczam czas 60 s. zaczyna mnie boleć kręgosłup… :(

    • Magda
      Maj 8, 2018

      Bardzo ważna jest technika wykonywanego ćwiczenia. Nie ma co się przeciążać. Nic na siłę! Może u Ciebie lepiej sprawdzą się inne ćwiczenia na mięśnie brzucha :)

  • blogierka
    Maj 3, 2018

    Robię tego tyle w pracy ze odpuszczę sobie wyzwanie ;).

    • Magda
      Maj 8, 2018

      Poważnie? ;) To gdzie pracujesz? ;)

  • Danka
    Maj 7, 2018

    Ja niestety nie daję rady, dwa dni i plany niwecze. Ale czy ja muszę…..

    • Magda
      Maj 8, 2018

      Oczywiście, nic na siłę :) Ale może warto podjąć wyzwanie i spróbować jeszcze raz? :)

  • Magdalena
    Maj 7, 2018

    Ach może i się podejmę wezwania. Fajny pomysł.:)

    • Magda
      Maj 8, 2018

      Polecam :) Deska to obowiązkowe ćwiczenie w moim treningu :)

  • Aleksandra Załęska
    Styczeń 28, 2019

    Podejmę Twoje wyzwanie plank – wydaje się łatwe, a przyznam, że plank wolę znacznie bardziej niż brzuszki :)

Zapisz się aby być zawsze na bieżąco z moimi najnowszymi postami!

Zaponałam/em się i akceptuję Politykę Prywatności
Poprzedni post.
Schudnąć bez ćwiczeń? Tak, to możliwe!
PLANK – podejmij nasze 30-dniowe wyzwanie