Siostry ❤

#sisters #sisterspower #bigday #happytime #familyfirst #girls #dresses #siostry #rodzina #ważnydzień #szczęście

Siostry ❤ #sisters #sisterspower #bigday...

Pancakes, gofry i mrożona kawa! 😍 Omnomnom 😋🙈🍧🍰☕ #friendshipgoals #friends #happytime #dessert #delicious #pancakes #coffee #summer #sohot #przyjaciółki #deser #gofry #pyszności #cudownyczas #lato #upał

Pancakes, gofry i mrożona kawa!...

Wszystkie moje największe MIŁOŚCI na jednym zdjęciu 😍

Bycie Ciocią to najlepsza rola świata! 😊
Hania, Juluś & Adaś - moi siostrzeńcy, moje największe szczęście 😍. Nigdy nie potrafię im odmówić, wzruszam się podczas wszystkich ważnych chwil w ich życiu i kocham tak samo mocno jak ich rodzice! ❤

Taka refleksja z okazji wczorajszego Dnia Dziecka :) #dzieńdziecka #moisiostrzeńcy #mojewszystko #największe #szczęście #jestemciocią #jestemztegodumna #wszystkie #mojemiłości #najednymzdjęciu #miłość #cioci #nieznagranic

Wszystkie moje największe MIŁOŚCI na...

Wczoraj miałam okazję wziąć udział w cudownych warsztatach zorgaznizowanych przez Adę i Żanetę z @azmilofotografia 📸❤ Było to spotkanie w gronie przesympatycznych kobiet, na którym uczyłyśmy się robić wianki, o co zadbał @bierzgobukiet ! 🌷 Ten wianek zrobiłam sama!!! 🙈😍👌 Było też mnóstwo pyszności od @alebabeczka_cukiernia 🧁, a wszystko odbywało się w niezwykłym miejscu, jakim jest niedawno powstała @domowa_spizarnia w Kielcach! ❤ Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę miała okazję uczestniczyć w takich warsztatach! Dziękuję za zaproszenia i mam nadzieję do zobaczenia jak najszybciej dziewczyny 😊😘 Ps. Relację z warsztatów możecie zobaczyć na Instastories ☝

#warsztatyfotograficzne #wiciewianków #nauka #wianek #piękna #ozdobadowłosów #idealny #dosesji #pastelowe #kolory #nowaumiejętność #rozwój #przedewszystkim #cudowne #spotkaniekobiet #czasdlasiebie #bierzgobukiet #pełenprofesjonalizm

Wczoraj miałam okazję wziąć udział...

Wanderlust ✈❤
#athens #wanderlust #tattoo #traveltattoo #travel #travellover #travelgirl #love #greece #happytime #holidays #sunnyday #travelling #myaddiction #ateny #grecja #podróże #małeiduże #kochamtomiejsce #podróż #mojeżycie #świat #stoiotworem

Wanderlust ✈❤ #athens #wanderlust #tattoo...

Anafiotika w Atenach, miejsce, które koniecznie trzeba odwiedzić! ❤🇬🇷 Obejmuje kilkadziesiąt białych domków z kolorowymi okiennicami, gdzie można poczuć się jak na greckiej wyspie! 😊
#athens #anafiotika #amazing #place #whitehouses #redwindow #beautiful #travel #travellover #travelgirl #love #greece #happytime #holidays #sunnyday #travelling #myaddiction #ateny #grecja #podróże #małeiduże #kochamtomiejsce #czerwone #okiennice #białedomki #podróż #mojeżycie #świat #stoiotworem

Anafiotika w Atenach, miejsce, które...

Wczoraj był nasz ostatni wieczór na Mykonos, z którego zabieramy przepiękne wspomnienia 🙈❤ To była naprawdę cudowna podróż, dlatego mieliśmy powód, by wznieść toast!🍹Oby jak najwięcej takich 😍

#mykonos #greece #loveit #amazing #place #drinks #mohito #happytime #travel #travellover #travelblogger #sunset #sobeautiful #podróże #wyspygreckie #grecja #cudownyczas #toast #drink #zachódsłońca

Wczoraj był nasz ostatni wieczór...

Jeśli zamarzyła Wam się podróż na Mykonos i już szukacie zakwaterowania, polecamy @paradision_hotel ❤ Basen z przepięknym widokiem na port, klimatyczne pokoje, przepyszne śniadania, a co najważniejsze... przemili ludzie! 😊 Uwielbiam to miejsce! 😍 Będziemy wracać ✈👌 #paradisionhotel #mykonos #amazing #place #loveit #greece #swimmingpoolwithview #may #happytime #travel #travelblogger #feellikehome #kindpeople #travelling #myaddiction #couple #happycouple #marriedlife #marriage #sunnyday #beautiful #weather #grecja #wyspygreckie

Jeśli zamarzyła Wam się podróż...

Podróż marzeń?✈🌴 W trakcie realizacji! ❤

#grecja #mykonos #lovemykonos #rajnaziemi #spełnieniemarzeń #podróże #małeiduże #wyspa #plaża #całanasza #travel #travelblogger #drone #happiness #amazing #place #love #travelling #beach

Podróż marzeń?✈🌴 W trakcie realizacji!...

Świętujemy urodziny Marka 🎂 W Grecji! 😍 ...jeszcze przez cały kolejny tydzień 😅❤ #ateny #grecja #podróże #małżeństwo #mążiżona #razemnajlepiej #szczeście #uzależnieniodpodróży #taki #prezent #na #urodziny #happiness #love #husbandandwife #marriage #marriedlife #travel #traveladdicted #bettertogether

Świętujemy urodziny Marka 🎂 W...

Najlepsze punkty widokowe w Atenach

Posted on

Planując zwiedzanie Aten, wiedzieliśmy co chcemy zobaczyć. Szczegółowo zaplanowaliśmy wszystkie atrakcje, które nas interesowały. Nie sądziliśmy jednak, że to, co zachwyci nas najbardziej to wzgórza, z których mogliśmy podziwiać całe miasto! Widoki zapierające dech w piersiach. Szczególnie podczas zachodu słońca! Jeśli chcecie poznać najlepsze punkty widokowe w Atenach, czytajcie dalej :)

Niezwykła historia Aten i jej wspaniałe zabytki sprawiły, że chcieliśmy to miejsce odwiedzić. Jednak to te cudowne widoki sprawiają, że chcemy tam wrócić! Panorama miasta ze wzgórza robi ogromne wrażenie, szczególnie, gdy słońce powoli staje się pomarańczowe. Wtedy robi się naprawdę romantycznie ;)

Poniżej znajduje się lista najlepszych (według nas!) punktów widokowych!

Areopag, Wzgórze Aresa
To niewielkie, skaliste wzgórze poświęcone Aresowi, czyli bogu wojny i Eryniom, znajdujące się przy samym Akropolu. Na szczycie znajdują się głównie skały, na których warto odpocząć dłuższą chwilę, by móc spokojnie podziwiać wspaniałą panoramę miasta, ale i cudowny Akropol. Ważne jednak, by bardzo uważać na kamieniach, ponieważ są naprawdę śliskie! Był to pierwszy punkt widokowy, na który dotarliśmy i to właśnie tutaj spędziliśmy najwięcej czasu. Widoki były tak piękne, że szkoda było z niego zejść. Na szczęście zawsze można było tu wrócić, ponieważ wejście na wzgórze jest całkowicie darmowy.

Wzgórze Akropolu
Serce miasta, które po prostu trzeba odwiedzić podczas pobytu w Atenach. Wzgórze Akropolu to miejsce kultu, na którym budowano wspaniałe świątynie, stanowiące obecnie najcenniejszą pamiątkę po dawnych czasach. Zachwyciły mnie bardziej niż się tego spodziewałam i z pewnością są warte swojej ceny. Cena biletu wstępu to koszt 20 euro, choć można również wykupić pakiet na kilka różnych atrakcji w cenie 30 euro. W każdym razie, poza wspaniałymi zabytkami, Akropol oferuje także niesamowite krajobrazy. Ze wzgórza możemy podziwiać całe miasto, ale i dostrzec z niego wiele ważnych atrakcji miasta, m.in. Świątynię Zeusa Olimpijskiego, Łuk Hadriana, Antyczną Agorę, Teatr Dionizosa, wzgórze Likawitos (o którym zaraz wspomnę) czy wzgórze Aresa, o którym już pisałam wyżej ;) Decydując się na zwiedzanie Akropolu, mamy również możliwość zobaczenia z bliska starożytnego Odeonu Heroda Attyka.

Wzgórze Likawitos
Miejsce, które pokochacie. A przynajmniej ja pokochałam ;) Wzgórze Likawitos, nazywane również górą Lycabettus, to idealne miejsce do podziwiania zachodu słońca. O zmierzchu są tam prawdziwe tłumy, co jednak wcale nie dziwi. Wzgórze wydaje się ogromne, a trasa dość długa, jednak widoki, które możemy podziwiać po drodze wszystko rekompensują. Jest możliwość wjechania na szczyt kolejką, jednak ja zdecydowanie polecam spacer! Na samym szczycie poza tarasem widokowym, znajduje się również Kaplica św. Jerzego oraz kawiarnia na wzgórzu. Tak jak w przypadku Areopagu, wejście na tutaj jest bezpłatne.

360 Coctail Bar
Bar znajdujący się na najwyższym piętrze budynku na placu Monastiraki. Wspominałam Wam o nim we wpisie dotyczącym 7 niezwykłych lokali w Atenach. Z tarasu widokowego możemy podziwiać wspaniały Akropol znajdujący się dokładnie naprzeciwko. Wieczorem robi się jeszcze bardziej klimatycznie,  tym bardziej, że najważniejsze atrakcje miasta również są podświetlone. Co więcej, serwują tu przepyszne drinki! Stałymi bywalcami są tu gołębie spacerujące po stołach, próbujące ukraść orzeszki, które dostajemy jako dodatek do zamówienia ;)

Pinitpunkty widokowe w Atenach

Inne punkty widokowe, które wiele osób poleca, a których niestety nie udało nam się odwiedzić to Wzgórze Filopapposa oraz taras The Athens Gate Hotel. Może następnym razem ;)

Pinit
JEŚLI PODOBA CI SIĘ TEN WPIS, BĘDZIE NAM BARDZO MIŁO, JEŚLI:
✔ zostawisz pod nim komentarz
✔ polubisz nasz fanpage na Facebooku,
✔ zaobserwujesz nasz profil na Instagramie
XOXO
signature

Subskrybuj aby żaden post Cię nie ominął

Zapisz się aby być zawsze na bieżąco z moimi najnowszymi postami!

Co o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Brak komentarzy.

Zapisz się aby być zawsze na bieżąco z moimi najnowszymi postami!